3. rész


Első edzés

Kedden korábban mentünk, mert Riának még volt pár elintéznivalója, és szerette volna még az edzés előtt letudni, hogy utána már ne kelljen azzal foglalkoznia. A barátságtalansága aznap reggelre sem párolgott el, így készülődés közben azon gondolkoztam, vajon mi rosszat mondhattam. A Davides megjegyzésen kívül semmi sem jutott eszembe, úgyhogy végül amellett maradtam, bár nem értettem, hogy azon mi lehetett sértő.
Amikor megérkeztünk, megkért, hogy várjam meg kint, majd eltűnt az ajtó mögött. Esze ágában sem volt beavatni, hogy mit kell csinálnia, és ezért mérges voltam. Így hogy csináljam meg a feladatomat?
Hálátlannak éreztem magam, amiért ilyen véleménnyel vagyok arról, akinek ezt az egész lehetőséget köszönhetem, de nem tudtam tenni ellene. Mit várt tőlem? Hogy majd minden nap milliószor elmondom, hogy mennyire köszönöm, hogy itt lehetek? Úgy viselkedett velem, mintha valami hülye kiscsaj lennék. Egyértelmű volt, hogy lenézett, csak azt nem értettem, hogy mire fel.
Nagyon hamar ráuntam az egy helyben álldogálásra, ezért újból körülnéztem a helyiségekben. Tüzetesebben megvizsgáltam azokat a dolgokat, amiket tegnap Ria sietése miatt nem volt időm. Idő közben aztán rájöttem, hogy a mosdót is sürgősen fel kellene keresnem, ezért gondolkodni kezdtem, merre is van a mellékhelyiség. Sehogy sem tudtam felidézni, hogy mikor esett róla szó, pedig arra emlékeztem, hogy említette. Azt gondoltam, hogy még sok időm van addig, amíg Ria elő nem bújik az irodájából, ezért találomra elindultam az egyik irányba. Egyszer csak a mosdóhoz érek.
De nem így történt. Minden ajtón a szoknyás nőt kerestem, de semelyiken se szerepelt a keresett piktogram. Ráadásul addig kóvályogtam össze-vissza, hogy már azt sem tudtam, merre kell visszamennem Victoriához. Idegesen forogtam körbe, hátha kapok valami égi jelet, merre kell elindulnom, ám miután ez nem történt meg, megfogadtam szüleim régi, jó tanácsát: ha eltévedsz, inkább maradj ott, ahol vagy, majd megtalálnak.
Leültem a fal tövébe, és lábaimat felhúzva vártam, hogy Ria megérkezzen, ám helyette két férfihangot hallottam meg, nem sokkal később pedig, amikor befordultak a folyosóra, meg is láttam őket. Rögtön tudtam, hogy baj lesz, hiszen sikerült két edzésre igyekvő játékosba belefutnom. Reménykedve pattantam fel, hátha lesznek olyan kedvesek és útbaigazítanak, de ez a számításom sem vált be. Amikor megláttak, megtorpantak, és Mario a telefonjáért nyúlt, véleményem szerint azért, hogy jelezze a biztonságiaknak a rajongóveszélyt. Miközben én közeledtem feléjük alaposan megnéztem őket magamnak. Marco egy Donald kacsás pólóban feszített, aminek láttán majdnem hangosan felnevettem, szőke haja tökéletesen be volt lőve, és ugyanolyan jó megjelenése volt, mint tévén keresztül. Mario is hasonló látványt nyújtott, csak az ő fején, eltakarva a haját, sapka volt, méghozzá Supermanes. Gondoltam, ha már ennyire szeretne hős lenni, őt kérem meg, hogy segítsen nekem.
- Superman, meg tudod mondani, hogy találok vissza a bejárathoz? – A megszólítás hallatán felnézett a telefonjáról, egy röpke pillanatig végignézett rajtam, aztán egy széles mosoly kíséretében válaszolt.
- Minnie, az őrök biztosan szívesen megmutatják neked, merre találod. – Mondandójához egy kacsintás is járt, aztán már a füléhez is emelte a telefont, hogy beváltsa ígéretét.
Miközben szemet forgatva vettem tudomásul, hogy a pólómon Mickey egér barátnője díszeleg, ő pedig ezzel vágott vissza a supermanezésemért, már mentegetőztem is. Próbáltam meggyőzni őket arról, hogy én nem szurkoló vagyok, és semmi szükség a biztonsági őrök riasztására, de mondandóm süket fülekre talált. Marco csak csendben rázta a fejét, amíg haverja telefonon keresztül magyarázta a helyzetet.
A két nagydarab ember pillanatok alatt a helyszínen termett, a két focista pedig elégedetten folytatta útját. Miután hosszas szövegelés után az őröket sem sikerült meggyőznöm kártalanságomról, kifelé kezdtek taszigálni. Épp arra gondoltam, hogy miért nem jelenik már meg valahol Ria, amikor befordult a sarkon. Amint meglátott a fejéhez kapott, majd amikor közelebb ért, közölte a kidobóimnak, hogy vele vagyok, engedjenek el.
Fülemet és farkamat behúzva igyekeztem utána, még azt sem mertem megemlíteni neki, hogy sürgősen fel kéne keresnem a mosdót. Tudtam, hogy ezt a húzásomat nem fogja szó nélkül hagyni, ám egyelőre úgy tűnt, még gondolkozik azon, hogy mely szavak lennének alkalmasak arra, hogy a pokolba küldjön. Hamar kiértünk a pályára, ahol még egyetlen játékos sem volt, de a felszerelések már elő voltak készítve, hogy amint megérkeznek, kezdhessék is az edzést. Mivel úgy láttam, hogy Ria nem készül kitörni, először óvatosan kezdtem érdeklődni, és miután nem harapta le a fejem, felbátorodtam.
- Végeztél a dolgoddal?
- Igen, de nézd, már jönnek is. Szerintem üljünk le itt kívül, és figyelj nagyon, mert gyorsak. – Meglepődtem, hogy a leszidás egy az egyben elmaradt, illetve meg is könnyebbültem. Árgus szemekkel figyeltem az edzést, a kezemben pedig egy füzet és egy toll segített abban, hogy biztosan mindenre emlékezzek, amikor véget ér a hét.
Victoria az egész edzésen beszélt hozzám, és ez alkalommal figyeltem is. Egyrészt, mert tudtam, hogyha nem teszem, még jobban utálni fog majd, másrészt mert érdekelt, és fontos volt nekem. Jó, bevallom néha, amikor egyes játékosok közelebb jöttek, elterelődtek a gondolataim, de hamar visszataláltam az eredeti témához.
- Ezeket a passzolásos feladatokat az összhang miatt kell csinálniuk? – érdeklődtem. Mindent megkérdeztem, amiben bárminemű kétségem volt, mert nem akartam butaságot megtanulni.
- Egyrészt igen, másrészt pedig fontos, hogy a meccseken pontosan adják egymásnak a labdát, ezzel könnyítik egymás munkáját, és annak is kevesebb az esélye, hogy az ellenfélhez kerül – magyarázta ezúttal némi lelkesedést is mutatva. Talán tegnap csak unalmasnak találta a körbevezetést, és innentől már normálisabb lesz.
Amíg a játékosok egy része nekikezdett egy lábtenisz meccsnek, Ria azt kezdte mesélni, hogy zajlik egy rehabilitációs edzés, hogyan haladnak lépésről lépésre a sérültekkel. Örültem, hogy megemlítette, mert ez biztos, hogy egy olyan plusz lesz a dolgozatomban, ami senki másnak nem. Már el is kezdtem tervezgetni, hogyan fogom felépíteni, mit írok bele, és tudtam, hogy az enyém lesz a legjobb. Mondjuk ilyen lehetőség után alapelvárás, hogy az legyen. Rájöttem, hogy egyelőre még nem kell a megírással törődnöm, ezért gyorsan újra a pályára összpontosítottam.
Szinte csodálattal figyeltem, hogy játszanak. Én személy szerint normális teniszben is béna voltam, nemhogy lábbal, nekik viszont úgy tűnt egyáltalán nem okoz semmiféle nehézséget. Amint ezt végiggondoltam hatalmas nevetés tört ki a pályán, ugyanis Thomas sikeresen orrba lőtte saját magát. Amikor vissza akarta juttatni a labdát a másik oldalra, a korlátba lőtte, arról pedig visszapattant az arcára. Először megijedtem, mert elterült a földön, de aztán láttam, hogy elkezd rázkódni a nevetéstől, és én is vigyorogni kezdtem. Nem szívesen lettem volna a helyében, hiszen szinte mindenki a bénázásán nevetett, de ő remekül kezelte a dolgot: velük nevetett. Miután mindenki rendbe szedte arcvonásait folytatták az edzést, azonban nem sokáig maradtunk humor nélkül. Dante kezdett valami fura koreográfiát tanítani a többieknek, aminek lényegében semmi értelme nem volt, de jót mókáztak, és minket is megmosolyogtattak. (Müller bénázása)
- Mindig ilyen bolondok? – Ez volt egyetlen kérdés, ami felmerült bennem. Mindig is sejtettem, hogy jó hangulat uralkodik a csapatban, de nem gondoltam, hogy egy edzésen is ilyen lazák.
- Amikor minden simán megy, akkor felszabadultak, és így jön ki belőlük. Ha egy vesztes meccs után nézel edzést, az nem így néz ki.
Az előbbi, fejmosástól való félelmem teljesen elszállt, mert semmi jel nem volt arra, hogy mérges lenne rám. Az egész edzést nagyon élveztem, sok új információt tudtam meg, szóval haladtam is valamerre, illetve jókat is nevettem, ezért sajnáltam, amikor a végéhez közeledtünk. A labdák összeszedegetése közben aztán újabb mulatságos ötlet pattant ki Pierre-Emil fejéből. A fiatal srác lelkesedése az első lehetősége óta tartott, és Ria azt is elmondta, hogy szerette magát különböző helyzetekben felmérni. Ez is egy ilyen pillanat lehetett, mert Tonit hívta ki egy dekapárbajra. Sejteni lehetett, hogy nem öt percig fog tartani, hiszen mind a ketten tökéletesen csinálták, de egy idő után kezdett unalmassá válni. A többiek, akik eddig figyelemmel követték tevékenykedésüket, inkább segítettek a pakolásban, ám mivel még azután sem ejtette el egyikük sem a labdát, könyörögtek nekik, hogy hagyják abba, mert sose lesz vége. Azonban sem Toni, sem Pierre-Emil nem adta fel, nem olyan fából faragták őket, inkább vállalták a túlórát. Míg a játékosok nagy része levonult a pályáról, én tovább figyeltem őket.
Marco és Mario is úgy döntött, megvárja, mi lesz a végeredmény, így hamarosan azt vettem észre, hogy nem a két versenyzőt nézem, hanem Mario hátát. Újra láttam magam előtt a kacsintását, mielőtt rám hívta a biztonságiakat, és szinte tisztán hallottam mély, kellemes hangját, ezért megráztam a fejemet. Mario ezt az időpontot választotta, hogy hátranézzen. Egyből láttam az arcán, hogy felismert, így nem hagyhattam ki egy gúnyos, nem-hazudtam-mosolyt.
- Minnie, hát mégis igaz volt, amit mondtál? – nevetett ki, miután közelebb sétált. Abban a pillanatban szívesen fejbe rúgtam volna egy labdával.
- Nem is tudtam, hogy Superman ilyen vicces – fintorogtam. Alig hittem el, hogy az előbb rá gondoltam. Borzalmasan idegesítő egy alak, de amilyen pimaszul adja elő magát, nem is csodálom, hogy megvesznek érte a lányok.
- Ú, valakinek alaposan felvágták a nyelvét - vigyorgott a haverjára Reus, majd hozzám fordult. - Bejön neki. - Kezdtem kapisgálni, hogy miért vannak ilyen jóban. Mind a kettő egyformán gyagya. Mivel az utolsó mondaton akaratlanul is merengni kezdtem, nem tudtam visszaszólni, a két focista pedig idegesítő, de hozzáteszem lehengerlő mosoly kíséretében elvonult. A fejemet rázva, bugyután mosolyogva néztem utánuk, amíg el nem tűntek az ajtó mögött, Ria pedig vissza nem rántott a valóságba.
- Azt hittem, hogy több problémát már nem okozhatsz - fakadt ki. Eddig sikerült elkerülnöm a fejmosást, de hála Marionak és Marconak, végleg elege lett Riának belőlem. Az eltévedésem miatt még lehet, hogy nem volt mérges, dehogy még vitába is bonyolódtam két játékossal, betette nála a kiskaput. - Most azonnal hazamegyünk, és mindent elmesélsz az elejétől.
Ha azt hitte, hogy majd parancsszóra engedelmeskedni fogok, akkor azt nagyon benézte. Nem tartozok neki semmiféle magyarázattal, nem az anyám, hogy beszámoljak neki minden lépésemről, és ha úgy tartja kedvem, akkor miért ne beszélgethetnék a játékosokkal, elvégre ezt senki nem tiltotta meg nekem. Idegességében olyan gyorsan sétált a kocsija felé, hogy alig bírtam tartani a tempóját, reméltem, hogy azért nem akar majd itt hagyni, mert nem biztos, hogy hazataláltam volna egyedül is.
- Hé, Minnie! - hallottam meg a "nevem". Idegesen fordultam hátra, hogy megvárjam az utánam szaladó Götzét. Mit akar ez, még rosszabb helyzetbe sodorni?
- Holnap edzés után eljössz velem ebédelni - mondta, amikor mellém ért.
- Tessék? - néztem rá összehúzott szemöldökkel. Most randizni hívott, vagyis parancsolt? - Mi van, ha nem érek rá?
- Szabaddá teszed magad - jelentette ki egyszerűen.
Ria nem tűrte a jelenlegi helyzetet tovább, és közölte Marioval, hogy nem megyek vele sehová, mert nem azért vagyok itt, hogy vele randizgassak, ezen pedig annyira felhúztam magam, hogy dacból is rábólintottam a meghívásra. Ne akarja már megmondani, hogy mikor, mit fogok csinálni! Attól, mert nála vagyok, még élhetem az életem.
- Csodálatos - mosolygott rám, majd köszönt és beszállt a kocsijába.
Az autóban újra csend volt, szerintem Victoria most tényleg válogatott szidalmakat szórt rám a gondolataiban. Amikor megérkeztünk szinte biztos voltam benne, hogy én egy szót sem fogok neki mondani. Egyrészt tényleg nem tartozom neki magyarázattal, másrészt, ha meg kell szöknöm, hát megszökök, de akkor is elmegyek arra az ebédre.
Az egész délután folyamán Riát kellett hallgatnom, aki megállás nélkül magyarázott nekem. Hiába mentem be ideiglenes szobámba, utánam jött és folytatta. Megkaptam a leszidást azért is, amiért nem vártam meg ott, ahol kérte. Ellenben azzal, hogy azt mondta, mindent el kell neki mesélnem, most meg sem hallgatott, pedig millió egy jó magyarázat jutott az eszembe, melyeknek a fele igaz volt, a másik felét pedig hatalmas kreativitással én találtam ki. Közölte, hogy nem hagyja, hogy egyedül császkáljak a városban, mert arra kérték, hogy figyeljen rám, úgyhogy nem fogja hagyni, hogy felügyelet nélkül maradjak, főleg nem Götzével. Nem értettem, hogy mire fel ez a főleg Götzével dolog, de azt tudtam, hogy most már csak azért is elmegyek vele ebédelni. Felnőtt nő vagyok, nem szorulok gardedámra, ha valahová el szeretnék menni, és nem fogom hagyni, hogy uralkodjon felettem. Rettenetesen untam a rikácsolását, ezért közöltem vele, hogy menjen ki a szobámból és hagyjon békén a hülyeségeivel.
Estig egyedül is maradtam, felhívtam apát, hogy elmondjam nekik, még élek, jól vagyok, arról viszont nem meséltem, hogy a „felvigyázóm” egy hárpia. Ezt csak Karlnak vágtam a fejéhez, amikor végre hajlandó volt felvenni a telefont. Ámde minden siránkozásom ellenére csak egyre idegesebb lettem, ugyanis nagybátyám hangosan kinevetett, amikor a történet végére értem.
- Amelia, nem azért mentél oda, hogy világra szóló barátnőt találj Victoria személyében. Bárhogy is van, bármennyire is idegesít, ezt a lehetőséget neki köszönheted, úgyhogy köteles vagy teljesíteni a feltételeit. Gondolj arra, hogy találkozhatsz a játékosokkal, ne vegye már el a kedved az, hogy nem haverkodtatok össze, és lebegjen a szemed előtt, hogy milyen jó jegyzeteid lesznek, illetve hogy milyen sok tudást szerezhetsz ott – mondta, miután kinevette magát. Azt is hozzá tette, hogy amúgy nem érti, miért nem jövök ki jól régi ismerősével, hiszen a legtöbb ember szerette őt a precízsége, őszintesége és megbízhatósága miatt. Milyen ironikus, hogy nekem pont ez a hármas ássa a síromat.
Amikor kimerészkedtem a szobámból, reméltem, hogy Riával nem találkozok, és nem kell majd újra végig hallgatnom, hogy mennyire idióta vagyok, de számításaim nem váltak be, a konyhában ült, látszólag pont engem várt. Egy pillanatra elbizonytalanodtam, de aztán úgy döntöttem, hogy nem fogok miatta éhezni.
- Meg kellene beszélnünk a dolgokat, különben mind a kettőnknek egész héten rossz kedve lesz – kezdte. Igaza volt, de szerintem ezen nincs mit megbeszélni, eddigi tapasztalataim alapján pedig mi, ketten soha nem is fogunk tudni semmit tisztázni. Sem én, sem ő nem fogunk engedni egymásnak, és a végén mindig a veszekedésnél fogunk kikötni. Megrántottam a vállam, amivel jeleztem, hogy nekem aztán édes mindegy. – Mit szólnál hozzá, ha elkísérnélek arra a… randira? – Minden bizonnyal neki is fura volt kimondania, hogy randizni fogok Mario Götzével, de nem ragadtam le ezen. Mi az, hogy elkísér?
- Persze, ehetsz a tányéromból is – fintorogtam egy szemforgatás kíséretében. – Sőt, szerintem menj el helyettem. – Tudtam, hogy most már végleg túllőttem a célon, de nem tudtam megálljt parancsolni a számnak. Ezt mégis, hogy gondolta?
- Ez az alkum. Mehetsz, ha elfogadod, ha nem, akkor maradsz itthon a seggeden – vonta meg ezúttal ő a vállát.
Nem teheti ezt velem. Mit fog gondolni Mario, ha odaállítok vele és közlöm, hogy ő is velünk fog ebédelni? Akkor inkább lemondom, de ne kerüljek ilyen ciki helyzetbe.
- Te tudod – bólintott, amikor közöltem vele, hogy akkor inkább itthon maradok.
Mérgesen ettem meg a vacsorámat és jó sokáig forgolódtam az ágyamba is, mert nem tudtam elaludni. Victoria tönkre teszi a hetemet, és még ha Karlnak igaza is volt, nem tudtam megfogadni a tanácsát. Elmondhatatlanul bántam, hogy elfogadtam ezt az ajánlatot. Sokkal jobban jártam volna, ha megnézek egy kajakedzést, ami mivel szabadtéri, bárki megtekintheti.

8 megjegyzés:

  1. Szió!
    Jelentkezem is. Alig vártam már a részt, említettem? :D Nagyon-nagyon tetszett. Végre a 2M is felbukkant. :)
    Hát úgy néz ki az az egy hét hosszabb lesz mindkét lány számára, mint gondolták. Tényleg nincs meg köztük az összhang. És nyugi nem utáljuk Riát. Legalábbis én. :)
    Superman és Minnie ez nagyon jó ötlet lett. Jó kis találkozás. Na de kedves Mario, a biztonságiakat hívja. Marcon meg csak röhögtem.
    Csodálkozom, hogy Ria nem csapott balhét. Na az edzés sem volt unalmas számomra. Jól megírtad. Dekapárbaj. Hát ez szuper jó. :D
    Müllet meg a labda. Megnéztem a videót, és sírok, hát ez atom jó, de komolyan XD Ez a srác kész. Valamit mindig alkot. De az a lényeg, hogy nem sértődik meg, hanem inkább saját magán nevet. :D
    Na Superman beveti magát? Nem csodálom, hogy dacből mégis rávágta az igent Mia. Viszont Ria azért a végén kicsit túl lőtt a célon. Úgy viselkedett, mintha a lány anyja lenne. Kíváncsi vagyok így most lesz-e randi vagy sem. azért reméljük a csajok abban az egy hétben nem nyírják ki egymást. :D
    Várom a folytatást! Remélem azért érhető komit írtam, és nem zagyvaságokat. :D
    Bye
    Madárka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa:D
      Bizony, megjött a 2M is:D legjobbak:D
      Hosszú, igen, de azért hamar eltelik majd:/ (főleg nekünk, mi már mondjuk, hogy készen vagyunk a 6. részekkel is, így már nincs sok hátra o.O) Amúgy Ria jófej, én tökre bírom, csak Miácska nem jut vele közös nevezőre... biztos rossz volt matekból ;) :D
      Mario mindig kedves, ezt tanuld meg xD A szinonima szótárban az ő nevét találod a fogalom mellett xD
      Ria EGYELŐRE nem csapott balhét xD
      Ezeken az edzéseken mindig van valami, ezért jó volt megírni:D Majd az milyen jó lesz, ahogy Lívia megírja:D
      Müllernek mindig sikerül valami hasonlót művelnie, olyan kis szerencsétlen xD de ezért imádjuk:D
      Hááát... legyen randi vagy ne? :D
      Érhető volt, tökéletes:D köszönet érte:D
      Pusszancs,
      Nix

      Törlés
  2. Sziasztok!
    Áh végre itt voltak a fiúúk :D Az a Superman-ezés kikészített.Annyit nevettem rajta, na meg a Minnie-s dolgon is.Kis disney őrültek :D Legalábbis Reus és Mia pólójából ítélve :P
    Amit Thomas művelt, nem kell mondanom minimum 60x visszapörgettem a videón ahogy fejbe találja magát.Azért ahhoz tehetség kellett :D
    Ria egy kicsit furcsa volt nekem.Bár megkönnyebbültem hogy mikor Mia elkeveredett nem szúrta le, de mikor hazaértek már rögtön szidta. Gondolom neki is megvan erre az oka, mivel minden bizonnyal rá bízták a lányt és felelősséggel tartozik érte na meg nem akarja hogy csalódjanak benne vagy akármi.
    Bár utána, nem értettem Mia-t hogy miért kellett ennyire kiakadnia azon hogy Ria figyelni akar rá.Szerintem megérthetné és nem kellett volna ilyen nagydobra vernie.Mindenesetre persze őt is megértem mivel azért az hogy jön ki hogy elkíséri. Mario-nak és neki is ciki lenne.De ha én az ő helyében lettem volna, inkább megegyeztem volna annyiban, hogy csak távolról figyelhetne minket.
    Minden esetre még nem tudom eldönteni hogy ki szimpatikusabb, mind a két lány makacs.Mind a két lányt meg lehet érteni, de szerintem mindent megtudnának azzal oldani ha nyitnának egymás felé.Bár azon már túl vannak szerintem xd
    Most viszont bevallom, bajban voltam a focistákkal ám most nem volt nagy kedvem utánakeresgetni, majd bepótlom.Bár meg kell mondjam kezdem megkedvelni a csapatot.Ezt pedig csakis nektek köszönhetem.Bár igaz a Chelsea-t még mindig jobban szeretem, de azért a Bajern is jó :DD
    Gratula a részhez!
    Puszi Adrius (Chelsea-s csajszi xddd) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:D
      Disney a legjobb:P
      Tehetség bizony... én is megnéztem már egy párszor xD kéész:D
      Pontosan, de holnap majd kiderül, hogy milyen okok miatt vitatkozik vele ennyit... amúgy megsúgom, hogy nem lehet könnyű Miával xD
      Mia nem akar megfigyelés alatt lenni, ezért nem ment bele ebbe a dologba. Nem kell oda felesleges harmadik, és hiába ül távolabb, akkor is tudod, hogy ott van, és ez frusztráló. Az egymás felé nyitásról pedig annyit, hogy: türelem xD
      Na, azóta utána néztél már, hogy ki-kicsoda? Jósrácok ezek, örülök, és biztos Lívia is örül, hogy kezded őket megkedvelni;) A Bayern pedig csak elírás volt, ugye?:DDxD
      Köszönöm, chelsea-s csajszi:DxD
      Nix

      Törlés
  3. Halii!

    Saját okosságomnak köszönhetően immár másodszor fogok hozzá a kommentem megírásáná (a miérteket meg a hogyanokat hagyjuk, a lényeg, hogy ügyes voltam, és sikeresen félrenyomtam...:D) Úgyhogy most megpróbálok valami hasonlóan menőt kreálni... :D

    Hát először is, nem is Mia lett volna, ha nem téved el.. :D De komolyan :D Kíváncsi leszek majd Ria miket gondolt... :D Én lehet a helyében fejben végigvezettem volna Mia egész családfáját... :D 2 M nemmenőő.. :D Mi ez hogy itt kihívják a biztonságiakat szegény Riára. :D Még akkor se menők, ha imádtam Donald kacsát régen. :D Amúgy a SUperman - Minnie rész nagyon bejött. :DD

    Az edzés szuper volt, szeretem a lábteniszt - na nem játszani, azt nem tudom. :D Nézni. Főleg, ha Szalai meg Dzsudzsi játszanak. Akkror meg méginkbáb ha egy csapatban is vannak. :DDD Hát Müller... :D Istenem... :D egy rakás szerencsétlenség az az ember, de így szeretjük ... :D Dante meg Dante. Brazil, a brazilokat meg szeretjük (én legalábbis..:D) azok után hogy tegnap gólt lőtt az olaszoknak meg még jobban szeretjük... :D

    Több olyan pillanat is volt, amikor azt hittem, hogy Ria és Mia megtalálták a közös hangot, megtört a jég, és ha nem is szeretni, de legalább jobban elviselni tudják majd egymást, de hála istennek nem :D Ez hála az égnek nem történt meg :DD

    Mariokát nem tanították az illemre?:D Mi az, hogy "Eljössz velem ebédelni?" Hol marad a K-k szent triumvirátusa - kérés, kérdés, könyörgés :D Mellesleg, ha megszerettetitek velem ezt a két majmot nagyon morci leszek >< Bár egyelőre ettől távol állunk, a mosolyuk is inkább lehetett idegesítő, mint lehengerlő :D

    Amúgy én nem utálom Riát, sőt kifejezetten csípem :D Meg szerintem a beszéljük meg dolog is korrekt volt. :D Jó a randirészvétel így szólóban annyira nem, de mondjuk Alabával?? :PPP "Persze, ehetsz a tányéromból is" ezt nagyon bírtam :DD Mellesleg kicsit ilyen lázadó kamaszlány kontra szigorú anyuka fílingje volt, kíváncsi leszek mi sül ki belőle. :D A duplarandit Alabával TÉNYLEG támogatnám.. :D jó, oké... befogtam :D

    Tetszett a rész nagyon, és várom a folytatást - nagyon :D

    puszi, Dorcsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Óó, az olyan rossz, amikor újra kell írni valamit... sose sikerül ugyanolyanra xD Nem tudom, hogy milyen volt az első, de ez a hsz is menő, szóval noproblem:D
      Jólvan, hamar kiismerted Miát.. xD Holnap kiderül, mire gondolt Ria, jó lesz, én mondom neked:D
      Deemenőők!:D Én sose értettem, mit mond Donald kacsa o.O ezért én utáltam xD
      Örülök, hogy tetszett:D
      Szalai-Dzsudzsák lábtenisz, avagy hogyan lőjük szét az elválasztó székeket xD
      Müllerre nincsenek a szavak:D A brazilokat pedig igen, szeretjük:D nem csak te, mi is:D Lívia főleg xD
      Dante amúgy vicces volt, beállt, aztán bamm xD
      Még sok olyan pillanat lesz, amikor azt hisszük, hogy minden szép és jó xD Tetszik, hogy nincsenek jóba, mi? :D Nekünk is! xD
      Mario, illem.. egy mondatban o.O nem is értem xD Neeem, Mario ilyen majomfeej, sose lesz illedelmes, még a barátnőjét is hagyja elázni, amíg ő vidáman vonulgat egy esernyővel xD ilyenjófej, de ezért imádom<3 :D
      De-de, meg fogod szeretni őket:D Nem is olyan sokára:D és arra pezsgőt bontunk!!:PP
      Én is csípem Riát:D Csak Lívia aggódik itt, hogy jaj, nem szeretik, pedig dee:P
      Alabával? Ria dolga:D Majd kiderül, mi a megoldás:P
      Neeem, ne fogd be:D írj nekünk még sok-sok ilyen príma hozzászólást, mert imádjuuk:D
      Jön a folytatás, már nem sok:D
      N.

      Törlés
  4. Szióka Nixyke!:D
    Látod, Mia? Oda kellett volna figyelni a körbevezetés alatt! :P Ez a "maradj, ahol vagy" biztos bejön, csak ne olyan helyen legyen, ahol nem szabadna. ;)
    Superman milyen lovagiatlan...Bár Donald sem jobb. xD
    Na, Ria csak megérkezett végszóra. :) Szóval ez volt az a szörnyű tett, amire az előzetes csak utalt. :D
    "az enyém lesz a legjobb" össze lehetne őket kötni Marióval, ami csak idő kérdése...xD
    Bizony velük kell nevetni, mert ha látják, hogy felhúzod magad csak rosszabb lesz. Ügyes Müller. :) Bár ha ügyes lett volna, akkor eleve nem akadnak ilyen problémái. xD
    Dekázgatás...unalmas. :/ Nem csodálom, hogy Mia tekintete másfelé tévedt. xD
    Most meg mi a baja Riának? Egy kis oda-vissza szólogatás senkinek sem árt! :D
    "Holnap edzés után eljössz velem ebédelni" komolyan gondolta, hogy ezt csak úgy kijelenti? o.O Továbbolvasva úgy tűnik, igen. Nem is ő lenne. x'D
    Csak egy kicsit akadt ki...xD De mi az, hogy főleg nem Götzével? Szép előélete lehet csajok terén, ha Ria így reagált, vagy nem ez az oka?
    Na, így jöhet képbe a dupla randi! :D DE attól még mi ez a kísérgetős ötlet? Mindegy ezt majd Líviának írom inkább jövőhéten. xD
    Tetszett ez is, mint mindig! :DDD
    Puszii!(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szióka Korika:D
      Oda-oda, de már késő bánat.
      Lovagiatlan.. xDDD jószó:D
      Szörnyűűűű teeeett xD nagyon szörnyűű:D
      Jaj és tényleg xDD összeillenek;) aztán ki tudja, mi lesz velük.. (én, hahaha:D)
      Müller nem ügyes xD egy nagy béna, de legjobb:D
      Ha élet-halál harc ment volna, ami baromi izgalmas, akkor is eltévedt volna a tekintete, fogadunk? xD
      Igen, komolyan gondolta. Hát nem cukii? *.*<3
      A negyedikben kiderül, hogy mi volt ez a főleg nem Götzével dolog:D
      Ez a kísérgetős ötlet ultragááz xD én is úgy gondolom, ahogy Mia.. (meglepő,nem?xD)
      Örülök, hogy tetszett:D Pár óra múlva írhatod Líviának, amit akartál:D
      Csóók:)
      Nix

      Törlés